Kaip užsidirbti pirmą 100,000 EUR internetu ir pakeliui neišprotėti
Papildoma medžiaga:
Alex Hermozi mokymai: spausti čia.
Alex Hermozi atmintinė: spausti čia.
Naudingi įrankiai:
Instantly.ai - cold emails automation
Expandi.io - Linkedin automation
Friend Connector - Automated Facebook messages
Buffer - Social media scheduling tool
Ocoya - Another social media scheduling tool
ChatGPT - Multipurpose AI tool
Notion “Content Machine” template: this link.
Seminarą ves marketingo įmonės BANGER Consulting įkūrėjas Kristijonas Klimaitis.
Seminare kalbėsime apie efektyviausius marketingo būdus, metodus bei įrankius, kurie padėjo jam priartėti prie 100,000 EUR pajamų iš internetinio verslo, o jo įmonės klientams per 12 mėnesių laikotarpį suburti tokį vartotojų ratą, kuris neša daugiau nei 1M EUR metinį pelną.
Tai bus lyg apžvalga iš paukščio skrydžio, kas dabar geriausiai veikia marketingo srityje ir gausite pačius geriausius resursus ir gaires, kaip to pradėti imtis. Nesvarbu, ar tik pradedate savo veiklą, ar jau esate gerokai pažengę.
Antroje dalyje Kristijonas papasakos, kaip neišprotėti leidžiant valandas darbo prie kompiuterio. Kadangi keliaujant ir pastoviai dirbant kompiuteriu lektorius susidūrė su begalę įvairių pagundų, jis pasidalins savo įžvalgomis ir įrankiais, kurie padės sumažinti priklausomybę Youtubui, Instagramui ir visiems kitiems pašaliniams dalykams, kurie trukdo siekti svajonių kuriant internetinį verslą.
Kristijonas yra baigęs Stockholm School of Economics in Riga, ekonomikos ir finansų bakalaurą. Be to, jis yra BANGERLAND hip-hopo renginių organizatorius, turėjęs sėkmės renginių organizavime, tokių kaip rugsėjį vykęs renginys Vasaros Terasoje su 600 dalyvių. Tačiau Kristijonas neapsiriboja tik renginių organizavimu, nes jis taip pat yra BANGER Consulting marketingo įmonės įkūrėjas. Jo darbas su įvairiomis įmonėmis apima klientų pritraukimą naudojant performance marketingą ir kitus skaitmeninio marketingo metodus. Vienas ryškesnių klientų pavyzdžių yra lietuvių kilmės Shopify programėlė „Kaching Bundle Quantity Breaks“ kuri Kristijonui dirbant prie augimo rinkodaros per metus išaugo nuo 0 iki 120 000 EUR per mėnesį generuojamų pajamų. Be to, Kristijonas aktyviai konsultuoja įmones iš Amerikos, Lenkijos ir keletą įmonių iš Lietuvos įvairiais marketingo klausimais. Nepaisant intensyvaus darbo, jis taip pat atranda laiko keliauti ir dirbti nuotoliniu būdu užsienio valstybėse, kuriose įgyja „digital nomad“ patirties. Per pastaruosius tris metus Kristijonas gyveno Tailande, Singapūre, Indonezijoje, Vietname, Katare ir Filipinuose. Ypatingai įdomu tai, kad būtent šiemet, dirbdamas Balyje, Kristijonas susipažino su Rasa J., su kuria ir prasidėjo jo draugystė su „Ką darai, daryk gerai“ moterų klubu.