Dalius Barkauskas savo seminare „Kodėl mums reikia miegoti?" nagrinės klausimą ar tikrai miegas yra laiko švaistymas, ar tai yra būtinas mūsų organizmo atsigavimo procesas?
Giedrės Vainauskienės „Socialinių tinklų marketingo pagrindai ir subtilybės" seminaras yra ne tik galimybė giliau suprasti socialinių tinklų marketingą, bet ir pasisemti įrankių, kurie padės tau kurti turinį, kuris pasiekia ir įtraukia tavo auditoriją.
Violetos Repčenkaitės misija – nuolat augti bei skatinti kitas moteris siekti laimės bei savirealizacijos. Ši moteris, sąmoninga, laiminga ir pilna meilės bei ramybės, kviečia kitas moteris judėti į priekį, nes niekada nėra per vėlu pradėti keisti savo gyvenimą.
Šiame pokalbyje Rasa Jusionytė kalbina Alisą Bulybenko – ji viena kiečiausių marketingisčių, dirbanti ir su Lietuvos ir pasauliniais projektais, ir ypač - startuoliais.
Klausimų ir atsakymų sesiją, kurioje Gintarė iš Urbanfood klausia Lenos, Uoga Uoga įkūrėjos. Urbanfood - natūralaus, Lietuvoje gaminto superfood parduotuvė. Šiame pokalbyje su Lena ji klausia apie plėtrą, partnerių paieškas, augimą, parodas ir kitus augimo būdus.