Žingsneliais: Apie „Etsy” sėkmę, pagrindines klaidas ir kodėl taip svarbu leisti sau išties svajoti
Šis pokalbis su verslo kūrėja Aneta Stanevičiūte – Rekaše bus apie jos itin išaugusią „Etsy” parduotuvę . Kaip ji sulaukė tokios sėkmės? Pagrindinė jos rinka Amerika, o parduotuvė iki šiol sugeneravusi virš 22 tūkst. užsakymų. Aneta pati mūsų klubo narė, mums besitariant sakė, jog mato daug merginų bandančių eiti „Etsy” keliu, tačiau vien užmetus akį į naujai sukurtas parduotuves matosi itin daug klaidų. Šio pokalbio pirma dalis ir bus skirta joms apžvelgti.
Tuomet Aneta pasidalins, kaip bandė jau itin gerai veikiančią „Etsy” parduotuvę konvertuoti į nepriklausomą digital verslą ir su kokiomis problemomis susidūrė norėdama išaugt jau nebe į tūkstantinius, o milijoninius pardavimus.
Dar vienas nuostabus dalykas apie ją – visa tai padarė ir tiek pasiekė su mažu autobusiuku keliaudama po Ameriką, atsibusdama vis prie kito žadą atimančio gamtos stebuklo ir nepersidirbdama.
Tai bus šviesus ir gražus pokalbis apie dideles svajones, vidinę laisvę ir kaip viską įgyvendinti.
Nuorodos:
Anetos internetinės parduotuvės nuoroda.
Apie pašnekovę:
„Jau penkeri metai kaip gyvenu US – Jungtinėse Amerikos Valstijose. 2021 metų vasarą pardavėm visus turėtus daiktus, atsisveikinom su nuostabiais namais ir patogiu čiužiniu. Nuo tos dienos tapome keliautojais su 4 lagaminais ir namais ant ratų. Keliaujant per įvairias Jungtines Amerikos Valstijas taip pat auginu savo elektroninės prekybos verslą.” - Dalinasi Aneta.
„Turiu prabangą pietų pertraukos metu stebėti delfinus vandenyne ar pasiplaukioti su baidare kartu su krokodilais Floridos kanalais. Bet tuo pačiu turiu „prabangą” praleisti naktį prekybos centro aikštelėje, praleisti darbo skambučius nes „netraukia” internetas, bei skaičiuoti vandens lašus duše.
Tad vieną dieną savo gyvenimą apibūdinčiau „nu ir nesąmonę čia sugalvojai”, o kitą – galvoju, kad į nieką to neiškeisčiau. :)” – Aneta Stanevičiūtė-Rekašė.