Eglė Kauneckienė, SPA SHANTI įkūrėja, šiandien įdarbinusi virš 30 žmonių, yra atidariusi ne vieną saloną, dabar jau ir resortą. Viena - verslą pradėti, kita - jį auginti. Ir vis iš naujo pergalvoti, leisti jam ir kartu sau keistis.
Eglė pokalbyje pasakoja apie savo santykį su pinigais, kaip mąsto verslininkai (na, arba bent jau kaip mąstyti ji mokė save) bei dvasingumą. Kaip į jos gyvenimą atėjo gausos mąstysena? Kaip susiję pinigai ir drąsa? O koks tada saugumo vaidmuo? Viskas pokalbyje!
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai
]]>
Labai gera klube turėti pokalbius su sėkmingais freelanceriais, verslininkais ir žmonėmis, kurie gyvena drąsiai, išnaudoja visas galimybes ir nebijo keistis.
]]>
„Aromama” - įspūdingą apyvartą (ir pelną) generuojantis verslas, kuris išaugo iš įkūrėjos Giedrės hobio bei aistros. Įspūdingi ne tik jų finansiniai rezultatai - „Aromama” turi prisiekusių fanų net ne auditoriją, o armiją, bei itin stiprią pirkėjų ištikimybę. Šio pokalbio tikslas - paklausti KAIP jie tai padarė? KĄ jie darė?
Ir iškart išduosim mažą paslaptį: esmė nebuvo įmantri marketingo strategija ar moderniausias pakuočių dizainas. Tai kas? Sužinosite pokalbyje!
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai ❤️
]]>
Šis pokalbis vyks su Inga Norke – ji PR ir rinkodaros ekspertė, jau septintus metus dirbanti savarankiškai. Per šį laiką Inga išsigrynino širdžiai ir protui mielas industrijas: kelionės, HORECA, muzika, FinTech, o čia vieta dar vienai.
Kai dirbi sau, nuolat kyla klausimai – kaip rasti naujų klientų? Koks bus kitas tavo projektas? Inga Norkė – žymi PR'o freelancerė, kurios klausimai sukasi labiau apie tai, kaip viską suspėti, su kuriuo užsienio klientu nori toliau darbuotis ir koks kitas jos svajonių projektas.
Ji jau seniai dirba sau ir šiame pokalbyje labai atvirai pasakoja apie freelancinimo logiką, kokius sprendimus ji priėmė, kad turėtų tuos svajonių klientus ir darbus. Inga pasidalins kas yra svarbiausia norint turėti pastovias pajamas ir papasakos apie savo ateities planus. Šis pokalbis – tikra žinių ir motyvacijos BOMBA!
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai ❤️
Šis pokalbis su verslo kūrėja Aneta Stanevičiūte – Rekaše bus apie jos itin išaugusią „Etsy” parduotuvę . Kaip ji sulaukė tokios sėkmės? Pagrindinė jos rinka Amerika, o parduotuvė iki šiol sugeneravusi virš 22 tūkst. užsakymų. Aneta pati mūsų klubo narė, mums besitariant sakė, jog mato daug merginų bandančių eiti „Etsy” keliu, tačiau vien užmetus akį į naujai sukurtas parduotuves matosi itin daug klaidų. Šio pokalbio pirma dalis ir bus skirta joms apžvelgti.
Tuomet Aneta pasidalins, kaip bandė jau itin gerai veikiančią „Etsy” parduotuvę konvertuoti į nepriklausomą digital verslą ir su kokiomis problemomis susidūrė norėdama išaugt jau nebe į tūkstantinius, o milijoninius pardavimus.
Dar vienas nuostabus dalykas apie ją – visa tai padarė ir tiek pasiekė su mažu autobusiuku keliaudama po Ameriką, atsibusdama vis prie kito žadą atimančio gamtos stebuklo ir nepersidirbdama.
Tai bus šviesus ir gražus pokalbis apie dideles svajones, vidinę laisvę ir kaip viską įgyvendinti.
Nuorodos:
Anetos internetinės parduotuvės nuoroda.
Apie pašnekovę:
„Jau penkeri metai kaip gyvenu US – Jungtinėse Amerikos Valstijose. 2021 metų vasarą pardavėm visus turėtus daiktus, atsisveikinom su nuostabiais namais ir patogiu čiužiniu. Nuo tos dienos tapome keliautojais su 4 lagaminais ir namais ant ratų. Keliaujant per įvairias Jungtines Amerikos Valstijas taip pat auginu savo elektroninės prekybos verslą.” - Dalinasi Aneta.
„Turiu prabangą pietų pertraukos metu stebėti delfinus vandenyne ar pasiplaukioti su baidare kartu su krokodilais Floridos kanalais. Bet tuo pačiu turiu „prabangą” praleisti naktį prekybos centro aikštelėje, praleisti darbo skambučius nes „netraukia” internetas, bei skaičiuoti vandens lašus duše.
Tad vieną dieną savo gyvenimą apibūdinčiau „nu ir nesąmonę čia sugalvojai”, o kitą – galvoju, kad į nieką to neiškeisčiau. :)” – Aneta Stanevičiūtė-Rekašė.
]]>
Miglė Rijkhoek – vintažinių lobių krautuvėlės Rokiškyje ir internetinio verslo įkūrėja. Kalbėsimės kaip pradėti nuo nulio, kokias stadijas ji perėjo kurdama savo verslą – nuo užsidegimo iki norėjimo viską mesti ir kaip sekasi kurti verslą su visa šeima.
Mes visos išmokstame įvairiausių pamokų, o tai reiškia, kad pridarome ir daugybę klaidų, bet vienos mokame sau atleisti, save atjausti ir toliau augti, o kitos save plakame ir nebeleidžiame daugiau žengti rizikingų žingsnių.
Tačiau būtent jie gyvenimą padaro tokiu įdomiu! Pokalbis apie buvimą žmogumi, kuris ieško įdomesnio gyvenimo, nori kurti savo mažą verslą ir džiaugtis kasdiena (ir kad visa tai nėra taip lengva, bet ir ne taip sunku).
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai.
]]>
Ši nauja pokalbių klube serija skirta įkvėpti motyvacijos, mokyti siekti svajonių ir realizuoti idėjas per tikrus moterų pavyzdžius ir nuoširdžias istorijas.
Ugnė Ambrazevičienė, Lava flow įkūrėja ir kūrėja. Lava flow – tai Ugnės kūrybinis išsiliejimas (taip užkodavo savo vardą Lava flow pavadinime). Ji baigusi finansų studijas, tačiau jau paskutiniame kurse suprato, kad tai ne jai.
Nuo mažens į siuvimo kryptį buvo įtraukta savo močiutės, kuri buvo siuvimo/konstravimo mokytoja, tad daug laiko praleisdama su ja, Ugnė susipažino su visa siuvimo virtuve.
Studijų metais tiesiog sugalvojus pasisiūti sau rankinę viską ir pradėjo. Dabar ji gyvena ir savo veiklą vykdo mažame mieste – Marijampolėje. Visus vidinius dalykus (buhalteriją, svetainę, gamybą, socialinę mediją ir kt.) Ugnė daro pati. Tik dabar, kai eina 6 metai darbo su oda, pamažu ji pradeda darbus perleisti savo srities specialistams (marketingistai, siuvėjai ir pan.).
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai
Barbora Grigaliūnaitė - populiarios ir itin greitai augančios kepyklos „Druska Miltai Vanduo“ įkūrėja.
Rasa su Barbora kalbėjosi apie tai, kaip sėkmingas verslas prasidėjo (tai tikrai unikali istrorija!) bei kokie buvo jos augimo etapai. Ko reikėjo išmokti, kad verslas važiuotų? Kur reikėjo save priversti, o kas išties buvo kūryba? Kokių pamokų Barbora išmoko ir kaip tu gali iš jos pasimokyti, pritaikyti jos žinias savo veikloje.
]]>
Ši nauja pokalbių klube serija, skirta įkvėpti motyvacijos, mokyti siekti svajonių ir realizuoti idėjas per tikrus moterų pavyzdžius ir nuoširdžias istorijas.
Natalija Kurganovė vadovauja „Biržų Duonos“ marketingo karalystei. Jos priežiūroje ne tik marketingas, bet ir produktų krepšelis bei tvarumas.
„Biržų Duona“ jai kur kas daugiau nei darbas – tai jos šeima. Visom prasmėm. Laisvalaikio trupinius Natalija skiria savo tinklaraščiui, maisto fotografijai ir nusidegindama pirštus virtuvėje. Natalija tiki magiška darymo galia.
Kai Natalija atėjo į „Biržų Duoną“ tai buvo senas verslas, o jai pradėjus įgyvendinti idėjas bei pokyčius, kompanija ėmė keistis, atsigavo ir kokią ją žinome šiandien – viena lyderių, nuolat pristatančių naujus produktus, atidarinėjanti savo parduotuves ir kavines.
Ji ne tik galvoja reklamos konceptus, bet pati eksperimentuoja kepykloje ir yra didžiosios dalies naujo asortimento kūrėja.
Ko galima iš jos pasimokyti? Turi jai klausimą? Junkis gyvai arba klausyk įrašo!
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai
]]>
Ši nauja pokalbių klube serija, skirta įkvėpti motyvacijos, mokyti siekti svajonių ir realizuoti idėjas per tikrus moterų pavyzdžius ir nuoširdžias istorijas.
Osha Key yra transformacijos koučerė, šamanė, verslo mentorė. Baigusi ekonomikos bakalauro studijas ir Anglijoje paragavusi korporacinio darbo, 2012 m. viską metė, išsikraustė į Aziją ir pradėjo savo koučingo verslą. Tais pačiais metais buvo inicijuota į Šamanizmą (perujietišką Q’ero tradiciją), Indijoje mokėsi Tantros, o vėliau gyvendama Tailande praleido daug laiko Budistų vienuolyne praktikuodama Vipassana meditaciją. Dabar Osha gyvena Londone ir save vadina „tiltu tarp dvasinio ir materialaus pasaulio“.
Ji mėgsta šampaną, bet kiekvieną dieną atlieka šamaniškus ritualus, bei moko moteris nusimesti bet kokias etiketes ir gyventi patį autentiškiausią savo gyvenimą.
Daugiau apie šią TIK KLUBUI skirtą laidą:
Lengva matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai
]]>
Pokalbyje su Dovile, „Miso Gero“ įkūrėja, Rasa klaus, kokia jos kelionė iš tiesų.
Dovilė kartu su savo partneriu 2021 m. rugpjūčio pabaigoje sukūrė el. parduotuvę „Miso Gero“ (misogero.lt) iš didelės meilės Azijos skoniams. Idėja kilo Kopenhagoje, kai pirmą kartą apsilankė vietinėje azijietiškų maisto prekių parduotuvėje. Tada ji juokaudama pasakė, kad nori atidaryti tokią parduotuvę Lietuvoje ir... atidarė! „Miso Gero“ dabar sparčiai auga ir kuria bendruomenę, kuri ne tik mėgsta Azijos virtuvę, bet ir drąsiai eksperimentuoja atrasdami naujus receptus.
Lengva klube matyti kitas moteris, kurios šviečia, jų verslas auga, o pardavimų daugėja. Tačiau kiek valandų buvo įdėta iki tol? Kiek kartų norėjosi nuleisti rankas?
Be to, šių pokalbių tikslas skleisti seserystės žinią – vienai mūsų gali itin sektis, tačiau visada yra sunkių momentų, visada galime atvirai kalbėtis, kas šiuo metu neleidžia vakarais užmigti. O taip praskleidus „sėkmingos išvaizdos“ šydą ir girdint kitas moteris atvirai dalinantis ir pačiai lengviau suprasti, kokie tavo tolimesni žingsniai.
]]>
Apie pašnekovę:
Roberta Skiauterytė – aštuntus savo veiklos metus skaičiuojančio, „ROBI AGNES“ prekės ženklo įkūrėja.
Baigusi teisės mokslus, dirbo teisinį darbą, bet kelionėse atradusi suvokimą, kad gyvenimas yra per trumpas, jog nedarytum tai, kas iš tiesų teikia džiaugsmą ir įkvėpimą. Taip, kartu su kolege Agne įkūrė prekės ženklą. Jau kelerius metus Roberta „ROBI AGNES“ prekės ženklui vadovauja viena.
Roberta nėra studijavusi drabužių dizaino, mezgimo ar verslo mokslų, todėl savęs nevadina dizainere ar verslininke. Save įvardija kaip žmogų, kuris intuityviai kuria džiaugsmą teikiančią kasdienybę darbe, be galo daug domėdamasi, ieškodama bei pradžioje daugiau pati išradinėdama dviratį, o dabar jau – dažniau mokydamasi iš tų, kurie jau jį yra išradę.
Sėkmingo verslo formulė, anot Robertos – tai be galo daug pastangų, daug tikėjimo, ir šiek tiek sėkmės.
Roberta domisi psichologija, saviugda, sąmoningumu. Savanoriauja bei daug sportuoja, o didžiausią įkvėpimą bei atsipalaidavimą patiria gamtoje.
]]>
]]>