Mados prekės ženklo „Salanida“ kūrimas – nuo svajonės iki sėkmingo verslo.

   
Mados industrija – sudėtinga ir nuolat kintanti verslo sritis, kasdien verčianti priimti naujus sprendimus ir prisitaikyti prie visuomenės norų. Ar galima Lietuvoje sukurti sėkmingą mados prekės ženklą? Kaip užsimezgusią svajonę paversti verslu? Su kokiais sunkumais ir iššūkiais tenka susidurti auginant mados prekės ženklą?

Apie visa tai kalbėsime su Gabriele Kerpyte – lietuvių dizainere, dvynukių mama ir tvaraus mados prekės ženklo „Salanida“ įkūrėja. Tvarumas ir apgalvota mada – kertiniai SALANIDA prekinio ženklo bruožai. Rankų darbo ir švelnus liesti mezginiai, kurių kiekvienas gaminamas itin limituotais kiekiais, siekiant sumažinti atliekų, greitosios mados ir vartotojiškumo mąstus. Šį rudenį veiklos dešimtmetį skaičiuojanti Gabrielė verslą įkūrė po studijų Anglijoje ir Italijoje (Marangoni, Polimoda). Per dešimtmetį būta visko, kol užsimezgusi svajonė pradėjo vystytis į sėkmingą verslą.