Daily Spoon augimo užkulisiai: gamyba ir marketingas.

Rasa Jusionytė kalbino Daily Spoon įkūrėją Radvilę apie jos verslo augimo užkulisius.
 
Prieš šį pokalbį kviečiame pasiklausyti Rasos podcast'o su Radvile apie pirmą jos augimo laikotarpį, jis įrašytas dar rudenį, tad šis klube vyksiantis pokalbis bus tęsinys ir nersime giliau į jos išmoktas pamokas.
 
 
Taip pat kviečiame per Facebook Ads Library pasižiūrėti Daily Spoon puikiai sukurtas leidžiamas reklamas bei pasekti jų Instagram paskyrą. Aptarsiame logiką bei kaip gimsta toks organiškas, tačiau ir į pardavimus orientuotas turinys.
 
Radvilė Beleckytė – sparčiai augančio verslo Daily Spoon bendraįkūrėja. Daily Spoon projekto idėja pradėjo vystytis Radvilei pradėjus studijas. Užteko pirmo kurso nesubalansuotos mitybos, kad ji pradėtų jausti energijos trūkumą, besikeičiančias kūno linijas ir sulaukė klausimų, kodėl atrodo pavargusi. Ji tuomet pradėjo skaityti ir ieškoti sprendimų, tačiau su informacijos pertekliumi, atėjo ir nenusisekę bandymai. Žiūrėdama į rinkoje siūlomus greitus arba miglotos naudos sprendimus, Radvilė norėjo matyti tokį produktą, kuris fokusuojasi į vartotojo norimą efektą bei yra atviras dėl teikiamos naudos mūsų organizmui. Taip gimė Daily Spoon.