Dalius Barkauskas savo seminare „Kodėl mums reikia miegoti?" nagrinės klausimą ar tikrai miegas yra laiko švaistymas, ar tai yra būtinas mūsų organizmo atsigavimo procesas?
Giedrės Vainauskienės „Socialinių tinklų marketingo pagrindai ir subtilybės" seminaras yra ne tik galimybė giliau suprasti socialinių tinklų marketingą, bet ir pasisemti įrankių, kurie padės tau kurti turinį, kuris pasiekia ir įtraukia tavo auditoriją.
Violetos Repčenkaitės misija – nuolat augti bei skatinti kitas moteris siekti laimės bei savirealizacijos. Ši moteris, sąmoninga, laiminga ir pilna meilės bei ramybės, kviečia kitas moteris judėti į priekį, nes niekada nėra per vėlu pradėti keisti savo gyvenimą.
Šiame pokalbyje Rasa Jusionytė kalbina Alisą Bulybenko – ji viena kiečiausių marketingisčių, dirbanti ir su Lietuvos ir pasauliniais projektais, ir ypač - startuoliais.
Moderniame pasaulyje moters rolė itin pasikeitė, mūsų karta perrašinėja taisykles, kaip moterys dirba, siekia karjeros, kokius pinigus jos uždirba, kokią rolę užima šeimoje, kaip augina vaikus ir ko tikisi iš partnerio. Kartu kaip mato save - galbūt visuomenėje mes jau stipriai emancipuotos ir laisvos, bet daugelis ir toliau gyvename kitų lūkesčių ir nemeilės sau kalėjime. Laikas ištrūkti!
Ugnė Ambrazevičienė, Lava flow įkūrėja ir kūrėja. Lava flow – tai Ugnės kūrybinis išsiliejimas (taip užkodavo savo vardą Lava flow pavadinime). Ji baigusi finansų studijas, tačiau jau paskutiniame kurse suprato, kad tai ne jai.