Kaip keliais žingsniais optimizuoti el. parduotuvę ir ženkliai padidinti pardavimus?

Seminaras su el. prekybos specialistu Titu Jurkoniu, kuris būdamas vos 20-ties, sugebėjo savo klientams sugeneruoti net 15 milijonų eurų Amerikos rinkoje.


Nereikia nusivilti, jei patikėjote auksine legenda: užtenka susikurti el. parduotuvę ir jūsų pardavimai šaus į neregėtas aukštumas. Deja, realybėje ilgai kurta svetainė arba sugeneruoja itin nežymius arba išvis neatneša jokių pardavimų. Ką daryti?



Yra kelios priežastys, kurias el. prekybos specialistas Titas Jurkonis, įvardija savo seminare. Visų pirma, jums reikia pasidaryti vartotojo kelionės auditą, tada žengti atitinkamus žingsnius (jie taip pat bus įvardyti seminaro metu) lengvinant apsipirkimo kelią ar informacijos išdėstymą ir peržiūrėti savo Facebook ir Instagram reklamos strategiją. 

Turi el. parduotuvę? Bet neturi pardavimų? Jei neturi žinių, kaip veikia el. prekyba, tai normalu. Tai galima lengvai pakeisti.


Dirbdamas Titas pastebėjo, kad dažnai šios žinios yra prieinamos tik tiems verslams, kurie gali samdyti brangius specialistus, todėl mato prasmę padėti mažiems ir vidutiniams verslams besidalindamas sukauptomis žiniomis. Kartu su „Ką darai, daryk gerai“ komanda jis sukūrė interaktyvų seminarą, kurio metu jūs:
done_outline  
done_outline  
done_outline  

Sužinosite, kaip kurti ir patobulinti savo el. parduotuvę, kad ji atneštų ženkliai geresnius rezultatus.

Pamatysite gyvą pavyzdį, kaip lektorius analizuoja jau veikiančią parduotuvę ir kokius pokyčius siūlo.

Mokysitės apie ryšio išlaikymą su klientu ir el. parduotuvės lojalumo bei pakartotinų apsipirkimų gerinimą.


BONUS

Seminaras kurtas remiantis unikaliu formatu. Viso seminaro metu lektorius duoda itin daug praktinių pavyzdžių apie veiksmingus žingsnius ir taip pat analizuoja „Miso Gero“ – jau veikiančią azijietiško maisto parduotuvę.


Stebėsite gyvą analizę, išgirsite su kokiomis problemomis susiduria el. parduotuvių įkūrėjai, o siūlomus pakeitimus iš karto galėsite taikyti savo versle.

„Apnuoginau savo verslą“


„Neslėpsiu, buvo labai baisu duoti leidimą parodyti visiems mūsų verslo užkulisius. Vidinis kritikas šaukė – „gi visi dabar pamatys, kad mes fail‘inam“. Bet džiaugiuosi, jog šis balsas nenugalėjo.


Tai buvo nereali galimybė mums išgirsti pastabas iš žmogaus, kuris žino daugiau, nei mes. Kuris kliento akimis, galėjo nurodyti vietas, kur mes galime patobulėti ir neprarasti klientų.


Manau, kad kiekvienam verslui labai svarbu gauti tokį auditą, nes įsisukame į savo darbus, tobuliname komunikacijas ir pamirštame svarbiausią mūsų įrankį – tinklalapį.

Tikiuosi, jog mūsų pavyzdys ir šis seminaras padės mažiems verslams ar net įkvėps kitus įkurti savo parduotuvę.  - Dovilė, Miso Gero įkūrėja.

Kiti Tito Jurkonio klientai

KURSAS ATSIPIRKO 10 KARTŲ TAI TIKRAI GERA INVESTICIJA, GERIAU NET NEI KRIPTO.“

Prieš kiek daugiau nei mėnesį nusipirkau kursą ir atidariau shop'ą. Pabandžiau keletą produktų ir vienas neblogai pavyko, praktiškai iš vieno produkto 14 tūkst. EUR pardavimų Ir pradžiai tikrai nereikėjo daug pinigų, vėliau viskas iš pardavimų gautų pinigų ir tęsiasi. 


Tai tikrai paprasta naujokams, jei nieko prieš tai būčiau nedaręs ir pradėjęs nuo šito, tai sunku įsivaizduoti kur būčiau dabar. Nes esu bandęs su Ebay Dropship, Amazon FBA, Amerikos ir Anglijos rinkose panašius dalykus ir niekas nepavyko. O kursas atsipirko 10 kartų – tai tikrai gera investicija, geriau net nei kripto! Ir tikrai nesu sėkmingiausias mokinys, bet rezultatai labai džiugina. 


Viskas labai paprasta, labai gerai tinka naujokams arba neturintiems kapitalo lipti į didesnes rinkas.

- Kristijonas Grigauskas

Pradėjau su 0 žinių apie e-komerciją, po KELIŲ mėnesių jau turėjau virš 55 tūkst. eur APYVARTOS.

Su Tito programa pradėjau dirbti su visišku 0 žinių apie e-komerciją. Po kelių mėnesių jau turėjau virš 55 tūkst. EUR apyvartos. Pradžioje buvo sunkiau įsivažiuoti, bet po savaitės mokymosi perpratau visą sistemą ir dabar galiu atsidaryti pelningą parduotuvę vos ne per dieną. Tikrai dėkoju už tokia suteiktą galimybę ir dedu tik didžiausias rekomendacijas!

- Emilija Stanevičiūtė

kursas atsipirko 10 kartų – tai tikrai gera investicija, geriau net nei kripto.

Prieš kiek daugiau nei mėnesį nusipirkau kursą ir atidariau shop'ą. Pabandžiau keletą produktų ir vienas neblogai pavyko, praktiškai iš vieno produkto 14 tūkst. EUR pardavimų Ir pradžiai tikrai nereikėjo daug pinigų, vėliau viskas iš pardavimų gautų pinigų ir tęsiasi. 


Tai tikrai paprasta naujokams, jei nieko prieš tai būčiau nedaręs ir pradėjęs nuo šito, tai sunku įsivaizduoti kur būčiau dabar. Nes esu bandęs su Ebay Dropship, Amazon FBA, Amerikos ir Anglijos rinkose panašius dalykus ir niekas nepavyko. O kursas atsipirko 10 kartų – tai tikrai gera investicija, geriau net nei kripto! Ir tikrai nesu sėkmingiausias mokinys, bet rezultatai labai džiugina. 


Viskas labai paprasta, labai gerai tinka naujokams arba neturintiems kapitalo lipti į didesnes rinkas.

- Kristijonas Grigauskas

Pradėjau su 0 žinių apie e-komerciją, po KELIŲ MĖNESIŲ jau turėjau virš 55 tūkst. eur APYVARTOS.

Su Tito programa pradėjau dirbti su visišku 0 žinių apie e-komerciją. Po kelių mėnesių jau turėjau virš 55 tūkst. EUR apyvartos. Pradžioje buvo sunkiau įsivažiuoti, bet po savaitės mokymosi perpratau visą sistemą ir dabar galiu atsidaryti pelningą parduotuvę vos ne per dieną. Tikrai dėkoju už tokia suteiktą galimybę ir dedu tik didžiausias rekomendacijas!

- Emilija Stanevičiūtė


Dažniausiai elektroninių parduotuvių savininkai arba nemoka, arba neteisingai leidžia reklamą, arba jų el. parduotuvė yra nepatogi žmogaus kelionei – brangiai kainavęs atvestas klientas praranda dėmesį ir nebaigia apsipirkimo.

ŠIO SEMINARO TIKSLAS –


PARODYTI, KOKIOS YRA DAŽNIAUSIOS KLAIDOS 

EL. PREKYBOJE IR KAIP JAS TAISYTI.