Internetinio verslo pradžia: nuo verslo idėjos iki pirmų pardavimų

 

 

Kaip pradėti savo internetinį verslą?

Dažnai kuriant verslą internete kyla klausimų nuo ko gi visgi reikėtų pradėti? Kaip žinoti ar tavo pasirinkta verslo idėja turi potencialo? Norint išsiskirti iš minios interneto platybėse bei tapti sėkmingai reikia praeiti nemažai pamokų, o tai atima daug brangaus laiko.

Lektorius Jaunius Danielius, elektroninės komercijos srityje besisukantis daugiau nei aštuonis metus, paruošė seminarą, skirtą klubo narėms, kuris padės atsakyti į visus rūpimus klausimus. Jo tikslas pasidalinti sukauptomis žiniomis, kad kelionė, kuriant savo internetinį verslą, taptų sklandesnė. 

Seminare sužinosi:

  • Žingsnius, kurie yra būtini norint pradėti internetinę prekybą;
  • Kaip greitai ir efektyviai pasitikrinti ar tavo turima verslo idėja turi potencialo?
  • Triukus, kurie leis sutaupyti;
  • GIST metodologijos pritaikymo principus;
  • Kur rasti prekių, kuriomis galite prekiauti?
  • Kokią veiklos formą pasirinkti, kad galėtum vykdyti prekybą?
  • Kaip pasirinkti tinkamą platformą tavo verslo pradžiai?
  • Kur rasti pagalbos ir įkvėpimo, kai jautiesi užstrigusi ir pirmasis pardavimas dar neįvykęs?
  • Kaip gauti pirmus pardavimus?

Seminarą veda Jaunius Danielius – internetinio verslo specialistas.

Jaunius prieš dvylika metų savo kurso draugei pasakė, kad jokiu būdu nenori eiti į el. komercijos paskaitas, nes jam tai atrodė svetima ir visai neaktualu. Praėjus kiek daugiau nei metams prisijungė prie Pigu.lt kompanijos, kurioje pradėjo savo kelionę elektroninės komercijos ekosistemoje. Pradėjęs nuo paprastų puslapio patobulinimų, šiandien gali pasidžiaugti, kad padėjo sukurti bei patobulinti daugiau nei 50 skirtingų elektroninių parduotuvių.

Patirtį sukaupė tokiose įmonėse kaip „Hostinger“, „Omnisend“, „Pigu.lt“. Jau daugiau nei aštuonerius metus yra visiškai pasinėręs į internetinių produktų kūrimo bei tobulinimo vandenis. Noras padėti žmonėms būti sėkmingiems interneto platybėse įkvepia Jaunių kurti savo klientams reikalingus produktus bei gerinti jų patirtį. Jis yra įsitikinęs, kad svarbiausias ingredientas sėkmei – meilė ir tikėjimas.