Marketingas - kur kas plačiau nei reklama.

Seminaro metu aptarsime kaip marketingas turėtų būti pasitelkiamas tavo veikloje. Tiek teoriniai pagrindai, tiek praktiniai pavyzdžiai padės tau įsivertinti pagrindinius veiklos aspektus - veiklos modelį, turimą produktą, kainodarą, pozicionavimą, komunikaciją ir kt.

 

Marketingas turi daugybę kelių - gali sparčiai augti ir investuoti didžiules sumas į skaitmeninę rinkodarą, tačiau tai nėra vienintelis kelias. Stiprus prekinis ženklas aiškiai žino, kokia jo marketingo strategija ir neinvestuoja tik į vieną marketingo įrankį. Kaip tik, tavo strategija turėtų būti kaip gerai suteptas variklis - veikti turi visi vožtuvai, kad sklandžiai važiuotum pirmyn. Mokysiesi, kaip augant gali išnaudoti vis daugiau galimybių ir sužinosi, kaip mąsto marketingo pasaulio asai!

Apie lektorę:

 

Ieva Šakinė - marketingo specialistė komunikacijos ir marketingo srityje dirbanti aštuonerius metus. Pradžioje patirtį kaupusi viešajame sektoriuje, šiuo metu toliau tobulėja privačiame. Prieš FMCG sektorių dirbo didžiausiame prekybos tinkle Maxima LT. Pastaruosius metus vystė naują lietuvišką kosmetikos prekės ženklą KILIG. Šiuo metu eina BIOK Laboratorija marketingo vadovės pareigas. Ieva taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos LiMA Valdybos narė.