Asmeninis prekės ženklas - kokios yra mūsų vertybės ir kaip save pozicionuoti, kad būtume pastebėtos ĮRAŠAS

 

 

 

Kasdien mūsų el. paštus, soc. tinklus, programėles, naujienų ir informacinius šaltinius užplūsta naujos informacijos srautas. Vis didesni šriftai, ryškesnės spalvos, kūrybiškesni sprendimai, netikėti video siužetai su muzikos elementais ir, žinoma, vis didesnės nuolaidos.

Kaip išsiskirti ir būti pastebėtam šioje gausoje?

Seminaro pavadinimas apima vieną svarbiausių temų tiek prekių ženklams, tiek klientams, kurie renkasi tarp gausios prekių bei paslaugų pasiūlos. Tai  – autentiškumas.

Seminaras apima praktines užduotis, kaip atrasti ir išmokti atskleisti autentiškumą (taip, pasirodo, kad to galima išmokti), naujausius tyrimus ir mini case studies apie pasaulinius prekių ženklus, kuriuos klientai laiko autentiškais. 

Apie lektorę:

Sonata Šulcė – prekių ženklų strategė, pravedusi daugiau nei 100 konsultacijų komunikacijos ir asmeninės lyderystės srityse, ieškant sprendimų, struktūros ir autentiškumo verslams. Dar būdama 16-os, ji pradėjo dirbti žurnaliste, o vėliau dirbo televizijoje ir išbandė save skirtingose profesijos srityse. Jos darbai turi bendrą vardiklį – komunikacija, verslas ir asmeninė lyderystė.