Narės narėms: naujienlaiškių ABC pradedančiosioms 🚀
Vis girdi, kad naujienlaiškiai tikrai veikia, tačiau neįsivaizduoji nuo ko pradėti? Per kur geriausia juo skurti ir siųsti? Ką reikia žinoti? Kaip rinkti kontaktus? Kaip parduoti? Kokį turinį kurti? Ką daryti, kad jie nevirstų tiesiog spam'u? Kaip dažnai siųsti?
Naujienlaiškių marketingas yra vienas iš svarbiausių ir efektyviausių marketingo bei bendruomenės būrimo įrankių, tačiau pradėjus savo veiklą nuo nulio, kai iki šiol su marketingu apskritai net netekę susidurt – tai nėra natūraliai suprantamas dalykas.
Šioje vietoje 2021 metais buvo ir klubo narė Dovilė, kai pradėjo kurti savo el. parduotuvę „Miso Gero“, o dabar ji pati siunčia nuos-ta-bius naujienlaiškius. Šios dirbtuvės yra pradedančiosioms arba toms, kurios jau bandė, bet nepavyko, o Dovilė pasidalins savo sukaupta patirtimi ir parodys, ką pačiai būtų buvę itin pravartu žinoti pradedant.
Dovilė jau nuo 2021 m. įkūrė el. parduotuvę „Miso Gero“ (@misogero.lt) iš didelės meilės Azijos skoniams. Idėja kilo Kopenhagoje, kai pirmą kartą apsilankė vietinėje azijietiškų maisto prekių parduotuvėje. Tada ji juokaudama pasakė, kad nori atidaryti tokią parduotuvę Lietuvoje ir... atidarė! „Miso Gero“ dabar sparčiai auga ir kuria bendruomenę, kuri ne tik mėgsta Azijos virtuvę, bet ir drąsiai eksperimentuoja atrasdami naujus receptus.