MITAI APIE KOSMETIKĄ IR JOS SUDĖTĮ ETIKETĖSE IR MARKETINGO ŽINUTĖSE VARTOTOJAMS

Pokalbio įrašas su “Ką darai, daryk gerai” bendruomenės nare 

Labas!


Šis pokalbis yra skubančioms, lekiančioms ir tuo pačiu besirūpinančioms savo odos sveikata.


Viktorija Vilkevičienė, Biovija prekės ženklo kūrėjai ir kosmetikos formulių kūrėja pasidalis mitais apie kosmetikos etiketes bei naudingais patarimais, kurie tikiu, kad bus naudingi kiekvienai moteriai!


☕Jei turi kavos pertraukėlę, šis trumpas pokalbis puikiai susiklausys!


Viktorija yra ir mūsų klubo narė, tad susipažinkime ir drąsiai kreipkitės!



Biovija – penkerių metų kelionė, prasidėjusi nuo svajonės kurti

"Biovijos prekės ženklas oficialiai gimė prieš tris metus, bet mūsų kelias prasidėjo kur kas anksčiau. Tai buvo ilgos formulės paieškos, idėjos gryninimas, ir... dideli gyvenimo pokyčiai. "🌱


3 įpročiai, padėję siekti svajonės:

💪 Drąsa priimti nestandartinius sprendimus
Kartais reikia neklausyti kitų, nesiekti daryti taip, kaip visi, ir drąsiai eiti savo keliu.

Savikontrolė
Būti sau griežta vadove – vykdyti pažadus, laikytis planų ir susitarimų su pačia savimi.

🌟 Vizija
Man visada aišku, kur einu, kaip augs Biovija, ir ką noriu pasiekti. Vizija yra mūsų vedlys."