Socialinių tinklų marketingo pagrindai ir subtilybės

Ar esi pasiruošusi įžengti į socialinių tinklų marketingo pasaulį ir išnaudoti visas jo galimybes? 


Seminaras susideda iš 3 dalių:


1 PAMOKA - šioje dalyje aptariama UGC ir Influenceriai:


  • Kas yra UGC, pavyzdžiai ir formatai
  • UGC ir Influencerių kainos palyginimas
  • Prekiniai ženklai, kurie sėkmingai naudoja UGC
  • Dažniausiai daromos klaidos ir kaip jas ištaisyti

2 PAMOKA - šioje pamokoje kalbama apie socialinių tinklų marketingą Facebook ir Instagram platoformose:


  • Komunikacijos planas
  • SEO ypatumai
  • Profilio tvarkymas ir stories strategija
  • Tendencijos, tikslinė auditorija ir marketingo strategija
  • Verslo, komunikacijos planas, vizualų, turinio polių svarba

BONUS PAMOKA - šioje dalyje trumpai aptariamas socialinių tinklų marketingas Youtube, TikTok, Pinterest ir Linkedin platformose.

Šis seminaras yra ne tik galimybė giliau suprasti socialinių tinklų marketingą, bet ir pasisemti įrankių, kurie padės tau kurti turinį, kuris pasiekia ir įtraukia tavo auditoriją. Tai unikali galimybė pasisemti žinių ir patirties, kurios gali paspartinti tavo sėkmę socialinių tinklų erdvėje!


Apie lektorę:


Giedrė Vainauskienė - skaitmeninio, socialinių tinklų marketingo ir video turinio ekspertė, pasidalins savo žiniomis ir patirtimi šiame dinamiškame seminare. Giedrė yra UGC Europe agentūros bendra įkūrėja ir lektorė, besimokanti bei tobulinanti savo įgūdžius ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

 

Seminaro metu jums reikės užrašų knygutės ar lapo bei kuom rašyti!