Pranešimas spaudai, kurio trokšta žiniasklaida. Koks jis? Seminaras su „ŽMONĖS“ žurnaliste Beatriče Staniūnaite.

 

 

Seminaro metu kalbėsime apie tinkamo pranešimo spaudai svarbą tavo augančiam verslui. Komunikavimas su žiniasklaida yra neatsiejama verslo dalis, ir nesvarbu – verslą pristatai tarptautiniu mastu, ar vietinio miestelio bendruomenei. Kai naujienų konvejeris kasdien tampa vis greitesnis, tavo žinutė privalo būti išskirtinė. Kaip tai padaryti? Parašyti tinkamą pranešimą spaudai, kurio trokšta žiniasklaida. Kaip jį parašyti ir kaip pasirinkti tinkamiausią kanalą? Sužinosite seminaro metu!

 

Seminare:

  • Aptarsime, kaip tinkamas pranešimas spaudai padės skleisti žinutę apie tave ir tavo veiklą;
  • Sužinosi, kaip parašyti pranešimą spaudai, kuriuo norės pasidalinti žiniasklaidos kanalas;
  • Sužinosi, kaip pasirinkti tinkamą žiniasklaidos kanalą ir kaip su juo komunikuoti;
  • Aptarsime, kas yra paslėpta reklama ir kaip jos išvengti;
  • Pasidalinsime tips‘ais, kurių neperskaitysi jokiame vadovėlyje.

 

Apie lektorę:

Beatričė Staniūnaitė įgijo skaitmeninės komunikacijos specialybę, tačiau jau beveik trejus metus yra pasinėrusi į žiniasklaidą. Ji - „ŽMONĖS“ žurnalistė, kuriai tenka ne tik dirbti įprastą žurnalisto darbą bendraujant su pašnekovais, ruošiant interviu ir straipsnius, bet taip pat kasdien atrinkinėti ir redaguoti šūsnį pranešimų spaudai. Taip pat – komunikacijos projektų vadovė privačioje aukštojoje mokykloje – Socialinių mokslų kolegijoje (SMK), kuri prisideda prie mokymosi įstaigos įvaizdžio kūrimo.