Kaip tikslingai kurti savo asmeninį prekės ženklą LinkedIn'e?

 

  

Asmeninį prekės ženklą turime kiekvienas – tačiau ne visi jį įveikliname tam, kad pasiektume savo tikslus. Gyvendami socialinių tinklų šlovės ir beribių galimybių laikais, visi turime galimybę tapti žinomais dėl savo sukuriamos vertės, kompetencijų ir įgūdžių. 

Seminaro metu dalyviai susipažins su asmeninio prekės ženklo teoriniais pagrindais, kurie leis geriau suvokti, kas apskritai yra asmeninis prekės ženklas. Susitikimo eigoje lektorė atskleis pagrindinius asmeninio prekės ženklo valdymo principus, kurie leis padėti pagrindus savo asmeninio prekės ženklo strategijos kūrimui. Dalyviai sužinos kaip tikslingai įveiklinti savo LinkedIn profilį bei kurti turinį, siekiant sustiprinti savo asmeninį prekės ženklą tikslinės auditorijos akyse. 

Seminaro metu sužinosite:

  • kokie yra asmeninio prekės ženklo teoriniai pagrindai;
  • 10 esminių asmeninio prekės ženklo vystymo elementų ir principų;
  • kaip susikurti įvaizdį stiprinantį profilį ir pagrindinius jo tobulinimo elementus; 
  • kokios yra aiškios turinio kūrimo strategijos LinkedIn soc. tinkle.

 Apie lektorę:

Viktorija Lukoševičiūtė – asmeninių prekių ženklų vystymo ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ konsultantė, besispecializuojanti asmeninio prekės ženklo vystymo ir darbdavio įvaizdžio stiprinimo srityse.

Per paskutinius penkerius metus patirties įgijusi rinkodaros bei pardavimų srityse, šiandien Viktorija konsultuoja profesionalus ir organizacijas asmeninio prekės ženklo vystymo, darbuotojų įtraukimo į socialinius tinklus ir darbdavio prekės ženklo stiprinimo klausimais, organizuoja mokymus, seminarus bei konsultuoja kitais su komunikacija ir rinkodara susijusiais klausimais.