El. paštas - TOP kanalas pardavimams auginti

 

 

3 paprasti būdai padidinti naujienlaiškų „open rate“: 

  1. Naudokite „double opt-in“ (praneškite apie tai iškart po registracijos);
  2. Registruojantis pasiūlyk kažką vertingo (kad laišką susirastų, net jei jis pateks prie šiūkšlių);
  3. Komunikuokite neformaliai, asmeniškai, lyg tikrais el. laiškais. 

 

5 vertingi dalykai, kurie paskatins užsiregistruoti naujienlaiškiui: 

  1. Nuolaida pirmam pirkiniui;
  2. Nemokama el. knyga susijusia tema;
  3. Webinaras įdomia tema;
  4. Online produkto DEMO versija, mėginukas;
  5. Tavo (produktų) rekomendacijos, patarimai susijusia tema. 

 

5 esminiai draugiškų naujienlaiškiu rašymo principai: 

  1. Visas dėmesys klientui — klientas yra herojus;
  2. Paprastas, draugiškas formatas — kaip draugas draugui;
  3. Viename laiške — vienas CTA (kvietimas veikti);
  4. Prieš siųsdamas laišką kitiems, išsisiųsk jį ir tuomet perskaityk jį sau — garsiai!
  5. Primink apie galimybę įsigyti tai, ką parduoti, bet jokiais būdais nespausk.

 

„Naujausias ir karščiausias kanalas pasiekti tikrus žmones: el. paštas“ — The Wall Street Journal (2019). 

Organiškai pasiekti savo auditoriją darosi vis sunkiau. Dedame visas pastangas, kad surinkti kuo daugiau sekėjų, tačiau kokia nauda iš 100 000 fanų, jei mūsų įrašas be „pabūstinimo“ pasiekia vos 5000?

Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Google — visos šios platformos turi savo vietą marketingo ekosistemoje, tačiau pagrindinis jų pajamų šaltinis yra reklama — taigi, dėl reklamos ploto čia mes nelygiomis teisėmis kovojame su pasauliniais prekių ženklais ir didžiausiomis kompanijomis. Ir, nepaisant visų įdėtų pastangų, savo pozicijas mes galime prarasti per akimirką — mūsų sėkmė yra nuolat atnaujinamų šių platformų algoritmų kontrolėje.

Kliento el. pašto adresas — didžiausias tavo turtas, vienintelis būdas turėti užtikrintą priėjimą prie kliento. O email marketingas — vienintelis kanalas, kuris 100% garantuoja, jog žinutė bus tikrai išsiųsta klientui.

 

Seminare sužinosi:

  • Kodėl el. paštas yra toks efektyvus komunikacijos kanalas?
  • Kokios strategijos veikia komunikuojant el. paštu?
  • Kaip nepakliūti į šlamšto dėžutę ar „reklamų skyrelį“?
  • Kokie yra esminiai efektyvaus rašymo principai?
  • Kaip el. paštu kurti vertę klientui?
  • Kas yra vertės laiptai?
  • Kaip jais vesti savo klientą?

 

Apie lektorių: 

Aurimas Mikalauskas — Audioteka LT įkūrėjas ir vadovas. El. pašto rinkodara Audiotekoje naudojama nuo 2014-tųjų — per tuos 7 metus kassavaitinio naujienlaiškio skaitytojų ratas išaugo nuo 0 iki 59 000, o Aurimas, rašydamas laiškus, padarė visas įmanomas klaidas. Bet tuo pačiu — atrado ir atrado strategijas bei taktikas, kurios veikia. Šiais atradimais seminare jis ir pasidalins.