Kaip kurti įtraukiantį turinį?
Klube daug mokomės apie marketingo strategijas - kaip ir kur efektyviai reklamuoti. Jau žinome, kaip veikia Facebook reklama ir kaip siųsti naujienlaiškius.
Tačiau, kuo skiriasi brangi ir pigi reklama? Turiniu. Tiesą sakant, itin geram turiniui reklamos gali išvis nereikėti.
Kaip kurti turinį, kuris žmogų turinio amžiuje (ir pertekliuje) priverstų stabtelėti?
O kartu kaip kurti turinį, kuris veda į tai, jog žmogus iš auditorijos tampa tavo bendruomenės dalimi?
Svarbiausia kurti prasmingą prekės ženklą prie kurio norisi jungtis. Taip tavo produktui užauga sparnai.
Seminare kalbėsime apie gero turinio logiką ir kaip net „nemokantys rašyti“ žmonės gali tapti turinio kūrimo asais.
Apie lektorę:
Rasa Jusionytė yra „Ką darai, daryk gerai“ įkūrėja ir laidų vedėja. Londone studijavusi žurnalų leidybą ji vėliau dirbo daugelyje žinomų leidinių. Rasos stiprybė - turinio kūrimas bei aktyvios ir įsitraukusios bendruomenės formavimas.