Gyva konsultacija: kaip vienu metu parduoti, auginti auditoriją ir skleisti prasmingą prekės ženklo žinutę?

Į konsultaciją kviečiame atvira širdimi, nes ji nėra būtinai apie rezultatą. Čia svarbiausia pasidalinti, kas neduoda ramybės ir kur jaučiate, kad reikia daugiau žinių, o galbūt paprasto palaikymo. Tai nuoširdus pokalbis, naudingas ne tik į konsultaciją atėjusioms pašnekovėms, bet ir kitoms klubo narėms. Juk dažnai klausydamos kitų istorijų, surandame atsakymus ir į sau svarbius klausimus.

Minėta medžiaga:

The Knotty Ones: 

instagram.com/theknottyones/

Paminėti Youtube kanalai: 

youtube.com/c/chloekian

youtube.com/sarahtherese

Šįkart į gyvą konsultaciją pasikvietėme dvi klubo moteris – Eglę, vystančią „Nudedesign“ prekės ženklą ir Ievą, įkūrusią „April Notes“. Abi pašnekovės dirba su tvariais tekstilės gaminiais ir, žinoma, siekia auginti pardavimus bei savo prekės ženklo auditoriją. Merginas konsultuos dviejų stiprių moterų duetas – „Ką darai, daryk gerai“ verslo co-founderė Rasa Jusionytė bei reklamos agentūros „H.O.T. | highly overachieving team“ įkūrėja Monika Petravičiūtė.

Eglė kuria lininius gaminius kūdikiams ir vaikams ir versle sukasi viena – nuo gamybos iki socialinių tinklų administravimo.

Pagrindiniai klausimai, į kuriuos Eglė ieško atsakymo:

  • Jai svarbu kurti naujus gaminius, auginti verslą, bet ji nežino, kam reikėtų skirti didžiausią dėmesį?
  • Kaip susidėlioti visus darbus, kad nenukentėtų nei gaminių kokybė, nei marketingas?
  • Kaip pasiekti pastovius pardavimus?
  • Kaip rasti partnerius?

Ieva gamina tvarius sprendimus namams – nuo lininės patalynės iki staltiesių ir net užuolaidų. Ji norėtų daugiau sužinoti apie marketingo strategiją, nes susiduria su gana lėtai augančiu puslapio sekėjų skaičiumi, o taip pat ir išgirsti profesionalią nuomonę, ką galima būtų daryti kitaip, kad tobulėti?

Pagrindiniai klausimai, į kuriuos Ieva ieško atsakymo:

  • Kaip pasiekti stipresnę ir labiau įsitraukusią bendruomenę?
  • Kaip kurti originalų ir įdomų turinį, kuris nebūtų orientuotas vien įproduktą, o labiau atspindėtų prekės ženklo asmenybę, vertybes?


Jei norėtum tokios konsultacijos ir tu, drąsiai rašyk info@kadaraidarykgerai.lt, papasakok savo istoriją ir kas neduoda ramybės ir suderinsime gyvos konsultacijos datą.