Kaip idėją paversti verslu? Pokalbis su Roberta Skiauterytė

Pokalbis su „ROBI AGNES“, mados verso įkūrėja Roberta, apie augimo užkulisius. Kokių pamokų reikėjo išmokti? Kaip sekėsi? Kokie faktoriai lėmė, kad jų verslas šovė į viršų, kai tiek daug išblėsta? 

Apie pašnekovę:

Roberta Skiauterytė – aštuntus savo veiklos metus skaičiuojančio, „ROBI AGNES“ prekės ženklo įkūrėja.

Baigusi teisės mokslus, dirbo teisinį darbą, bet kelionėse atradusi suvokimą, kad gyvenimas yra per trumpas, jog nedarytum tai, kas iš tiesų teikia džiaugsmą ir įkvėpimą. Taip, kartu su kolege Agne įkūrė prekės ženklą. Jau kelerius metus Roberta „ROBI AGNES“ prekės ženklui vadovauja viena.

Roberta nėra studijavusi drabužių dizaino, mezgimo ar verslo mokslų, todėl savęs nevadina dizainere ar verslininke. Save įvardija kaip žmogų, kuris intuityviai kuria džiaugsmą teikiančią kasdienybę darbe, be galo daug domėdamasi, ieškodama bei pradžioje daugiau pati išradinėdama dviratį, o dabar jau – dažniau mokydamasi iš tų, kurie jau jį yra išradę.

Sėkmingo verslo formulė, anot Robertos – tai be galo daug pastangų, daug tikėjimo, ir šiek tiek sėkmės. 

Roberta domisi psichologija, saviugda, sąmoningumu. Savanoriauja bei daug sportuoja, o didžiausią įkvėpimą bei atsipalaidavimą patiria gamtoje.