Marketingo dirbtuvės: kaip sukurti reklaminę kampaniją?

Šiame workshop'e sužinosi ir praktiškai jo metu sukursi reklaminės kampanijos strategiją ir medžiagą vienam iš savo produktų. Tau reikės bent vieno vizualo, o visą kitą padarysime kartu marketingo dirbtuvių metu.


Dirbtuves veda Monika Petravičiūtė, patyrusi marketingistė, išauginusi natūralios lietuviškos kosmetikos Manilla prekinį ženklą ir dabar įkūrusi savo reklamos agentūrą, padedančią verslams augti. „Ką darai, daryk gerai“ ne išimtis - nuo pirmų dienų Monika kūrė mūsų marketingo strategiją - ji duoda akivaizdžius rezultatus.

Apie lektorę:

 

Ieva Šakinė - marketingo specialistė komunikacijos ir marketingo srityje dirbanti aštuonerius metus. Pradžioje patirtį kaupusi viešajame sektoriuje, šiuo metu toliau tobulėja privačiame. Prieš FMCG sektorių dirbo didžiausiame prekybos tinkle Maxima LT. Pastaruosius metus vystė naują lietuvišką kosmetikos prekės ženklą KILIG. Šiuo metu eina BIOK Laboratorija marketingo vadovės pareigas. Ieva taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos LiMA Valdybos narė.