Kaip kurti efektyvų brandingą?

 

 

Kokios asociacijos tau pirmiausia kyla išgirdus žodį brand”Brand’as  tai daug daugiau nei prekės ženklo ar kompanijos logotipas. Tai visos asociacijos kylančios tau išgirdus su juo susijusį žodį, pamačius kokį ženklą ar net spalvas. Tai kaip medus, traukos magnetas žmogui atsiversti, paspausti, pažiūrėti, susižavėti ir… įsigyti! Geriausia – pakartotinai, bei tapti tavo bendruomenės dalimi. 

Seminare prekių ženklų strategė ir verslo konsultantė Sonata Šulcė žingsnis po žingsnio parodys, kas sudaro brandingą ir kaip jį susikurti. Aptarsime didžiausias brandingo klaidas ir ką daryti, kad prekės ženklo kūrimas būtų veiksmingas bei netaptų dokumentu, kurio niekada nepanaudosi. Svarbiausia, kad tai, ką gausi seminaro metu, nebus tik šabloniški patarimai. 

Seminaro metu sužinosi: 

  • kaip savo brandui įžiebti balsą, gyvybę, autentiškumą;
  • kaip kurti prasmingą turinį, kuris atitiktų tavo brandą, o klientai įsimintų;
  • kaip sukurti brand’ą, kuris pritraukia dėmesį ir pardavimus.

Seminarą veda Sonata Šulcė – prekių ženklų strategė, pravedusi daugiau nei 100 konsultacijų komunikacijos ir asmeninės lyderystės srityse, ieškant sprendimų, struktūros ir autentiškumo verslams. Jos darbai turi bendrą vardiklį – komunikacija, verslas ir asmeninė lyderystė.