Kaip pritaikyti savo kuriamus produktus ETSY platformai? Pokalbis klube su Dovile Mikelėniene
Dovilė Mikelėnienė, didžiausios Lietuvoje ETSY bendruomenės „Mano ETSY sėkmė“ įkūrėja, per dešimtmetį dirbo su keliais šimtais lietuviškų ETSY parduotuvių, o su naujausiu asmeniniu ETSY projektu pirmaisiais metais viršijo 200 000 EUR apyvartą.
Pati ETSY atrado išėjusi į vaikų auginimo atostogas, supratusi, kad su dvynėmis taip paprastai į normalų samdomą darbą nebus paprasta sugrįžti. Dirbant su savo parduotuve pajuto, kad marketingas ir pardavimai vis dėlto yra malonesnis širdžiai užsiemimas negu gamyba ir logistika, todėl mieliau padėdavo kitoms parduotuvėms iškilti platformoje.
Per dešimtmetį Dovilei teko dirbti su labai įvairiais verslais labai skirtingose sferose - nuo mažutėlių idėjinių parduotuvėlių iki ETSY strategijos pritaikymo didžiuliams fabrikams, todėl turėjo galimybes „pačiupinėti“ ETSY iš visų pusių, išbandyti įvairius triukus skirtingiems produktams.
Pokalbio metu aptarsime, kokias 3 esmines klaidas daro pradedantieji, kaip pritaikyti savo kuriamus produktus ETSY platformai.