Kaip kurti turinį socialinėms medijoms?
Jei turinio kūrimas dar vis atrodo, kaip mistinis dalykas, kuriam dažniau reikia įkvėpimo, o taisyklių yra daugiau nei reikia - šis seminaras būtent tau.
Išmok turinį kurti lengvai, juo pritraukti potencialius klientus, kurti įsitraukiančią ir aktyvią bendruomenę, o svarbiausia - parduok nepardavinėjant.
Šiame seminare:
- Sužinosi apie tikslines auditorijas, vartotojų tipus ir jų išgryninimą ne tik demografiniais rodikliais;
- Pristatysime pagrindines turinio kūrimo klaidas;
- Pažinsi kokį turinį turite kurti tam, jog jis taptų aktualus tavo tikslinei auditorijai;
- Atrasi turinį, kaip įrankį, padėsiantį įtraukti savo skaitytojus;
- Suprasi, kaip kurti paveikų turinį, kuris augintų stebėtojų ratą;
- Gausi įrankius, kurie padės turinį kurti iškart, dar klausantis seminaro.
Apie lektorę:
Miglė Jasevičiūtė - 7+ metus socialiniuose tinkluose patirtį kaupianti specialistė, padedanti klientams tikslingai veikti socialiniuose tinkluose, vystanti socialinių tinklų agentūros “Wide hands” verslą.
Kasdieniniu skaitmeniniu marketingo gyvenimu ir buvimo socialiniuose tinkluose Miglė dalinasi ir turinį kuria @nekenciumarketingo Instagram'o paskyroje, kuriame savo vertybes bei mąstymą apie socialinius tinklus ir jų marketingą perduoda ir šiame seminare - socialiniai tinklai neturi būti dar vienas skausmas, o veikti tikslingai bei rezultatyviai galime be didžiulių investicijų ir šimto taisyklių.