Socialinių tinklų marketingo planas: kaip jis gali padėti tavo verslui? Planavimo iššūkis (III dalis)

 

 

Trečiojoje planavimo iššūkio dalyje susitinkame su lektore Migle Jasevičiūte – 7+ metus socialiniuose tinkluose patirtį kaupiančia specialiste, padedančia klientams tikslingai veikti socialiniuose tinkluose.

Šįkart kalbėjome apie socialinių tinklų marketingo plano paruošimą ir kaip jis gali padėti tavo verslui.

Socialinių tinklų marketingo planas padeda organizacijai nustatyti tikslinę auditoriją, tinkamiausius socialinius tinklus, kuriuos naudosite, ir apsibrėžti turinio, kurį reikia kurti ir dalytis, tipą, komunikacijos toną ir pan. Tai yra svarbi jūsų bendros rinkodaros strategijos dalis. Sudarę planą, galėsite pradėti tobulinti turinį ir dažnį, analizuoti stebėtojų įsitraukimą ir užmegzti gilesnius santykius su auditorija.

Ar žinote, kokie yra jūsų tikslai ir ko siekiate? Ar suprantate, koks turinys tikrai rūpi jūsų auditorijai ir kodėl jie nori su jumis bendrauti ir pirkti jūsų produktus / paslaugas?

Itin svarbu bent kelis kartus per metus kurti ir tobulinti socialinių tinklų marketingo planą. Tačiau, kaip tai padaryti? Kas turėtų būti tame plane ir kaip jį galime patogiai valdyti?