Kaip kelti pardavimus per naujienlaiškį?

 

 

Lauros rekomenduojamas nuorodas rasi papaudusi ČIA

Seminaras skirtas pradedantiems arba jau pradėjusiems, bet abejojantiems, ar viską daro gerai. 

Seminare lektorė Laura papasakos apie naujienlaiškius: kaip juos kurti ir būdus prisikviesti auditoriją į tavo naujienlaiškių kanalą. Ji skirs dėmėsio ir naujienlaiškio anatomijai pradedant nuo subject line'o, baigiant footer'iu. Kiekvieną aspektą iliustruos pavyzdžiu iš savo sekamų prekės ženklų. Galiausiai duos keletą patarimų, kaip startuoti ir kaip nepamesti pulso, kaip kurti tikrai naudingą turinį bei kur ieškoti idėjų. Laura pasidalins naudingais resursais, kuriuos pati seka ir kurie pačiai padeda mokytis.  

Šiame seminare sužinosi:
  • Kaip suburti naujienlaiškio auditoriją?
  • Kaip kurti profesionalius naujienlaiškius nuo pradžios iki pabaigos?
  • Kokie pagrindiniai veiksmingo naujienlaiškio principai?
  • Kokia efektyvaus naujienlaiškio anatomija?
  • Kokie yra įtraukiančio teksto rašymo triukai?
  • Kur semtis idėjų naudingam turiniui?
  • Kaip išlaikyti aktyvią auditoriją?
  • Kampanijų ir automatizacijų skirtumus ir pranašumus.

Apie lektorę:  

Laura Gineitytė studijavo marketingą Olandijoje, o ten ji spėjo įgyti ir pirmos rimtos darbo patirties marketinge, įsidarbinusi didžiulėje korporacijoje. Kelias į email marketingą prasidėjo po studijų, grįžus į Lietuvą ir tęsiasi iki šiol.

Lektorės prisistatymas:

"Visada save mačiau marketinge, o "pašaukimas" tik dar labiau sustiprėjo praėjus keliems metams po bakalauro studijų (studijos buvo visai kitokios krypties). Praėjus trejiems metams po bakalauro baigimo Lietuvoje, susikroviau šmutkes ir išvažiavau mokytis marketingo krypties magistro į Nyderlandus. Grįžusi į Lietuvą atsidūriau email marketinge. Šioje srityje jaučiuosi save ir atradusi, nes čia galiu derinti ir kūrybiškumą, ir analitiškumą, ir strategavimą, ir projektų valdymą, ir marketingo žinias. All in one. Ir man tai labai patinka! Tai specifiška sritis, kuri savyje talpina tiek skirtingų kampų.Tarp email specialistų yra pasakymas, kad ne tu pasirenki email marketingą, bet jis tave. Greičiausiai čia yra kažkiek tiesos."