Gyva konsultacija: kaip pakelti prekės ženklo pardavimus pasitelkus pagrindinius marketingo įrankius?

Bene dažniausiai marketinge girdimas klausimas – kaip pakelti prekės ženklo pardavimus? Kurie kanalai veikia geriausiai? Su panašiais klausimais mums parašė „Veiklių moterų klubo“ narė Renata, kuri šiuo metu vysto „Mesmo“ prekės ženklą.
 
Po Mesmo.lt brand‘u slepiasi tvari apranga aktyvioms moterims: sportiniai rūbai ir maudymosi kostiumėliai. Šiuos drabužius jau išbandė ir klubo įkūrėja Rasa Jusionytė ir ne tik liko sužavėta, bet ir ragino Renatą nesustoti ir, jei tik galime kažkuo padėti, kreiptis į mūs. Taigi, ši gyva konsultacija remsis Renatos atvejo analize, tačiau lygiai taip pat ji bus naudinga ir kitoms klubo narėms, nes be marketingo veiksmų šiais laikais sunkiai įsivaizduojame augančius pardavimus.
 
Renata sako: „Žinau, kad mano produktas nėra silpna dalis, nes visi pardavimai, kuriuos turėjau, atėjo būtent iš rekomendacijų, pačiupinėjus ar pasimatavus aprangą. Tačiau ONLINE pardavimai stovi vietoje. Gal kažką darau ne taip? Kaip galėčiau auginti pardavimus?“
 
Gyvos konsultacijos metu atsakysime į šiuos kylančius klausimus:
 
- Kokius komunikacijos kanalus testuoti pradedančiajam prekiniam ženklui?
- Kokių testavimo strategijų imtis?
- Koks galėtų būti tas vienas svarbiausias žingsnis, galėsiantis atnešti daugiausia vertės / pardavimų?
- Koks turėtų būti optimalus mėnesinis marketingo biudžetas?
- Kaip pasiekti / suburti labiau įsitraukiančią bendruomenę?
 
Šįkart konsultaciją ves HOT reklamos agentūros įkūrėja, marketingo specialistė Monika Petravičiūtė.
 
Jei norėtum tokios konsultacijos ir tu, drąsiai rašyk info@kadaraidarykgerai.lt, papasakok savo istoriją ir kas neduoda ramybės ir suderinsime gyvos konsultacijos datą.