Gyva konsultacija: kaip išauginti elektroninės prekybos drabužių verslą?

 

 

 

Dovilę visą gyvenimą vienomis ar kitomis formomis lydėjo menas ir kūryba. Ji jau studijuodama Vilniaus dailės akademijoje jautė, kad tai yra jos veikla, kurią vienomis ar kitomis formomis tikrai norėtų tęsti. 

Studijų metu supratau, jog man nepatinka kurti avangardą ar eksperimentinę madą. Mane labiau žavėjo emocija, jausmas, paprastumas ir tikrumas. Tad turbūt neatsitiktinai baigiamoji kolekcija kalbėjo būtent apie tai – apie gyvybę, natūralų gyvenimo ciklą ir žmogaus ryšį su gamta.

Ši kolekcija ir subrandino idėją ir žinojimą, jog noriu kurti madą, paremtą gamtos, tyrumo, natūralumo ir ilgaamžiškumo idėja. Labai norėjau savo prekinio ženklo, norėjau matyti kaip žmonės renkasi natūralumą, kaip vilkėdami mano kurtus drabužius jaučiasi savimi, jaučiasi patogiai tartum gamtos namuose. Tad gimė idėja sukurti neeilinį, kolekcijomis ir trend'ais neparemtą prekinį ženklą, o tokį, kuris tikrai būtų reikalingas, dėvimas ne vieną sezoną.” – Dalinasi Dovilė. 

UNTAL – tai natūralių drabužių kapsulės, visi gaminiai lengvai derinami tiek tarpusavyje, tiek ir atskirai. 

UNTAL puslapio nuoroda.

UNTAL instagram.

Pagrindinės problemos:

  • Brand’o bendruomenė auga labai lėtai (kalbant apie soc.tinklus), nėra įsitraukimo į turinį. Nors turinį planuoju, tačiau įdėjus pastangų į tekstus, informacijos rinkimą ir t.t. ir nematant įsitraukimo, dažnai svyra rankos dėl planavimo” Dalinasi Dovilė.
  • Nėra pardavimų el. parduotuvėje pagrindiniai pardavimai yra per etsy (bet ir ten jų yra labai mažai), kiti pardavimai atėjo per pažįstamus.

Šioje konsultacijoje Dovilė sužinos:

  • Kokį minimaliausią mėnesinį reklamos biudžetą reikėtų pasirinkti? 
  • Kokį reklamos tikslą geriausia pasirinkti kai nėra nei bendruomenės nei pardavimų? 
  • Kaip komunikuoti reklamoje, jei visas keliamas turinys yra ne lietuvių kalba? Ar išvis apsimoka leisti reklamą per soc. medijas?
  • Ką daryti jeigu pardavimų svetainėje nėra, o reklamos biudžetas šiuo metu nėra pakankamas?

Dovilę konsultuos marketingo specialistė Monika Petravičiūtė.

Jei norėtum tokios konsultacijos ir tu, drąsiai rašyk info@kadaraidarykgerai.lt, papasakok savo istoriją ir kas neduoda ramybės ir suderinsime gyvos konsultacijos datą.