Kaip kurti turinį socialinėms medijoms?

Turinio kūrimas socialiniuose tinkluose šiai dienai kaip niekada aktualus kiekvienam, norinčiam efektyviai veikti socialiniuose tinkluose, auginti auditoriją, o užeinančius į jūsų profilį - įtraukiančio turinio dėka paversti auditorija!

Jei turinio kūrimas dar vis atrodo, kaip mistinis dalykas, kuriam dažniau reikia įkvėpimo, o taisyklių yra daugiau nei reikia - šis seminaras būtent Jums. 

Išmokite turinį kurti lengvai, juo pritraukti potencialius klientus, kurti įsitraukiančią ir aktyvią bendruomenę, o svarbiausia - parduokite nepardavinėjant. 

Šiame seminare:

  • Sužinosite apie tikslines auditorijas, vartotojų tipus ir jų išgryninimą ne tik demografiniais rodikliais;
  • Pristatysime pagrindines turinio kūrimo klaidas;
  • Pažinsite kokį turinį turite kurti tam, jog jis taptų aktualus Jūsų tikslinei auditorijai;
  • Atrasite turinį, kaip įrankį, padėsiantį įtraukti jūsų skaitytojus;
  • Suprasite, kaip kurti paveikų turinį, kuris augintų stebėtojų ratą;
  • Gausite įrankius, kurie padės turinį kurti iškart, dar klausantis seminaro.

    Apie lektorę:

    Miglė Jasevičiūtė - 7+ metus socialiniuose tinkluose patirtį kaupianti specialistė, padedanti klientams tikslingai veikti socialiniuose tinkluose, vystanti socialinių tinklų agentūros “Wide hands” verslą.

    Kasdieniniu skaitmeniniu marketingo gyvenimu ir buvimo socialiniuose tinkluose Miglė dalinasi ir turinį kuria @nekenciumarketingo Instagram'o paskyroje, kuriame savo vertybes bei mąstymą apie socialinius tinklus ir jų marketingą perduoda ir šiame seminare - socialiniai tinklai neturi būti dar vienas skausmas, o veikti tikslingai bei rezultatyviai galime be didžiulių investicijų ir šimto taisyklių.