KNYGŲ KLUBAS. Ray Dalio „Principai“

 

 

Vienas svarbiausių dalykų versle ar tiesiog žmogaus gyvenime - neužtrigti. Mokytis neturi būti sunku. Tokie posakiai kaip „mokslo šaknys karčios, o vaisia saldūs“ jau vaikystėje nuteikė, kad tobulėjimas yra neskanu. Ši knyga - puikus tokių mitų skaldytojas. Aš asmeniškai esu perskaičiusi kalną marketingo vadovėlių - dar studijų laikais su penkta kava stengiantis neužmigti. Ir nepasakyčiau, kad jos, nors teoriškai puikios, mane formavo. Užtat tokios knygos, kaip ši, padeda praktiškai suvokti marketingo, prekės ženklo kūrimo principus ir juos įgalinti savo versle.

Tad noriu, kad visos perskaitytume šią knygą ir aptartume ją drauge!

Labai smalsu, ką galvosite perskaičiusios šią knygą, o dar smalsiau, kokia bus diskusija. Ji net gali būti naudingesnė už pačią knyga! Kodėl? Sužinosite knygų klube!

Prie mūsų taip pat jungiasi mums jau klube pažįstama Monika, kuri savo agentūrą kuria būtent pagal „Principus“, ši knyga jos biblija!

- Rasa