PARDAVIMŲ AKADEMIJA VERSLO VYSTYMUI

6 dalių online praktinis kursas

Solo ir smulkaus verslo savininkui (-ei), vadovui (-ei)

❗Šis kursas Tau tinka, jei:


⚠️ Esi solo ar smulkaus verslo savininkas ir nori dirbti mažiau, bet uždirbti daugiau.

⚠️ Susiduri su verslo augimo stagnacija ir nori tai pakeisti.

⚠️ Jauti laiko trūkumą ir nori optimizuoti procesus.

⚠️ Susiduri su konkurencija ir nori lengviau pritraukti naujus klientus.

⚠️ Patiri pardavimų nestabilumą ir nori efektyvios sistemos, kuri padėtų auginti pardavimus.

🟡 Kokio rezultato gali tikėtis po kurso:


✅Turėsi įrankių verslo augimui skatinti.

✅Žinosi, kaip optimizuoti procesus ir sutaupyti laiko.

✅Sužinosi, kaip pritraukti naujus klientus lengviau.

✅Susikursi aiškią ir efektyvią pardavimų sistemą, kuri padės užtikrinti stabilų pajamų augimą.

🟡 Kas įeina į kurso kainą? 


✅6 valandos Video medžiagos.

✅6 svarbiausios temos ir video pamokos.

✅8 praktiniai įrankiai, gidai ir praktinės užduotys.

✅2 lektoriai, sertifikuoti koučingo specialistai su praktine patirtimi versle.

✅Galimybė užduoti klausimus.*


🟡 Kurso turinys:

1 dalis: Tikslai ir jų svarba verslo vystymui, sužinosite:


✅Kaip keltis įmonės tikslus.

✅Ilgalaikių ir trumpalaikių tikslų ryšys.

✅Proceso ir rezultatų stebėjimas bei koregavimas.


Dažna klaida – verslo savininkai paskęsta kasdieniuose darbuose, o tikslai būna per daug bendri ir jų nėra laiko sekti. Kaip aiškūs tikslai gali išspręsti stagnaciją ir paskatinti augimą? Sužinosite, kaip teisingai nustatyti tikslus, kad sutelktumėte pastangas į svarbiausius veiksmus ir užtikrintumėte nuoseklų augimą.



2 dalis: Strategija ir jos svarba verslo vystymui, sužinosite:


✅Skirtumas tarp strateginio ir taktinio mąstymo.

✅Kaip strategija padeda pasiekti ilgalaikius tikslus.

✅Kaip rinkos ir konkurencijos analizė prisideda prie strategijos kūrimo.

Sužinosite, kaip sukurti veiksmingą strategiją, apimančią finansų ir veiklos valdymą. Aptarsime, kaip strateginis mąstymas padeda nustatyti ilgalaikes kryptis, o taktiniai veiksmai – pasiekti trumpalaikius tikslus, užtikrinant tvarų augimą.


3 dalis: Sistemos ir jų svarba verslo vystymui, sužinosite:


✅Kokias verslo sistemas verta diegti smulkiame versle.

✅Kaip sistemos padeda taupyti laiką ir optimizuoti procesus.

✅Automatizavimo svarba ir kaip jis padeda auginti verslą.


Dažna klaida – verslo savininkai pamiršta sukurti veiksmingas sistemas, dėl to procesai tampa chaotiški. Sužinosite, kokios sistemos yra svarbiausios smulkiam verslui, ir kaip jos padeda optimizuoti kasdienes užduotis. Aptarsime, kaip efektyvios sistemos taupo laiką, išteklius ir padeda sumažinti klaidų tikimybę, leidžiant daugiau dėmesio skirti strateginiams sprendimams ir augimui.


4 dalis: Mano kliento avataras ir jo svarba klientų pritraukimui, sužinosite:


✅Kaip sukurti idealų kliento avatarą.

✅Kaip kliento avataras padeda geriau suprasti tikslinę auditoriją.

✅Kaip pritaikyti rinkodaros ir pardavimų strategijas pagal avatarą.


Sužinosite, kaip sukurti tikslų kliento avatarą, kuris atspindi kliento poreikius, vertybes ir elgesį. Aptarsime, kaip tiksliai apibrėžtas avataras padeda pritaikyti rinkodaros strategijas ir pardavimų metodus, kad maksimaliai pritrauktumėte ir išlaikytumėte klientus.


5 dalis: Klientų pritraukimas


✅Įvairūs klientų pritraukimo būdai (skaitmeninė reklama, rekomendacijos, rinkodara).

✅Kaip sukurti ilgalaikę ir tvarią rinkodaros strategiją.

✅Kaip pritraukti klientus, derinant veiksmus su kliento avataru.


Sužinosite, kaip pasiekti potencialius klientus įvairiais kanalais – nuo socialinių tinklų ir skaitmeninės reklamos iki rekomendacijų ir tiesioginės rinkodaros. Aptarsime, kaip sukurti tvarią rinkodaros strategiją, kad ne tik pritrauktumėte, bet ir išlaikytumėte lojalius klientus.


6 dalis: Pardavimų sistema


✅Kaip sukurti efektyvią pardavimų sistemą.

✅Pardavimų proceso etapai – nuo kontakto iki aptarnavimo po pardavimo.

✅Pardavimų optimizavimas klientų patirties gerinimui ir konversijų didinimui.


Sužinosite, kaip sukurti struktūruotą pardavimų procesą, pritaikytą smulkiam verslui, ir kaip optimizuoti kiekvieną pardavimų žingsnį – nuo pirmo kontakto iki aptarnavimo po pardavimo. Aptarsime, kaip efektyvi pardavimų sistema pagerina klientų patirtį, didina konversijas ir stiprina ilgalaikius santykius su klientais.

🟡 Kaip vyks kursas:

✅Kursas vyks uždaroje Teachable mokymų platformoje, kur bus visa mokymų medžiaga, ir uždaroje Facebook grupėje, kur vyks dalyvių bendravimas ir konsultacijos su lektoriumi.


✅Dalyviai kursą galės žiūrėti sau patogiu metu (įrašytos video pamokos).


✅Prie uždaros Facebook grupės dalyviai gali prisijungti iškart po kurso įsigijimo, pateikę prašymą ir gavę patvirtinimą.


✅Prie Teachable mokymų platformos prisijungimus dalyviams išsiųsime likus 1 dienai iki kurso pradžios.


✅Kursą sudaro 6 moduliai, kurie apims:

  • Vaizdo pamokos, vienos paskaitos trukmė 1 val.
  • Vaizdo pamokos aprašymus
  • Praktinės užduotys
  • Įrankius, tokius kaip skaičiuoklės ir gidai.

✅Kiekvienas kurso dalyvis mokosi savo tempu, kursą pradėti ir baigti gali kada nori. Tačiau pagalba lektorių klausimais bus teikiama nuo 2025 01 15 iki 2025 02 11.


✅Mokymų medžiagą Teachable mokymų platformoje dalyviams bus prieinama 2 metus nuo kurso įsigijimo.

🟡 Apie šio kurso lektorius:

Raimonda Kostiuškevičiūtė-Ohnjec, ACC, EMBA, yra ICF sertifikuota verslo koučingo specialistė, turinti daugiametę patirtį pardavimų srityje, šiandien ji padeda verslams didinti pardavimus, pelną ir optimizuoti procesus.  Plačiau skaityti čia.

Antanas Jurevičius, ACC, EMBA, yra ICF sertifikuotas verslo koučingo specialistė su daugiau nei 20 metų vadovavimo patirtimi IT sektoriuje Baltijos šalyse. Pradėjęs kaip produkto vadybininkas ir tapęs vykdomuoju direktoriumi (COO), jis dabar padeda lyderiams auginti pelningus ir prasmingus verslus. Plačiau skaityti čia.